Carmelo Anthony Confronts Kevin Garnett After Rumored Wife Taunt

by at . Comments

The Boston Celtics defeated the New York Knicks 102-96 last night, but talk after the game was not about field goal percentage or fast break points.

Instead, attention was focused on the tension between stars Carmelo Anthony and Kevin Garnett, which reportedly spilled off the court when the Knicks star waited for the Boston power forward alongside the Celtics' team bus.

This video depicts footage of an anxious Anthony doing just that:

Aside from a few elbows thrown and some competitive fire burning between Carmelo and KG, what incited this incident?

One report alleges Garnett trash talked Anthony by telling him wife Lala Vasquez tastes like Honey Nut Cheerios.

We have no idea if there's some inside joke or reference behind that, but it's hilarious either way.

Although Anthony, evidently, would not agree with that assessment.

Tags: ,
Like Us On Facebook

More From The Hollywood Gossip

Tony-dungy-i-would-not-draft-michael-sam

Tony Dungy Defends Michael Sam Comments, Denies Homophobia

Tony Dungy says he is not homophobic. The Super Bowl-winning coach is defending his Michael Sam comments.
Katherine-webb-honeymoon-photo

Katherine Webb Bikini Photo Makes For a Happy Honeymoon

Katherine Webb McCarron's honeymoon was much sexier than your weekend.
105-year-old-first-pitch

105-Year Old Throws Out First Pitch, Shows Up 50 Cent

A 105-year old woman named Agnes McKee threw out the first pitch at a Padres game yesterday. She did better than 50 Cent.
Floyd-mayweather-i-f-ked-tis-wife

Floyd Mayweather on T.I. Fight: I Was F--king His B-tch!

Floyd Mayweather apparently admits T.I. had a pretty good reason for coming at him at Fatburger this spring, claiming he was doing the rapper's wife.

Avatar

ダンクショップ<>#32154;きを読む]私の足が脚なのかどうなのかがわかりません!!まっすぐ立つと膝はくっついているんですがふくらはぎの筋肉は外を向いています。膝から上はおもっきり骨がの字です;;;自分でも脚なのだろうと思ってるのですが,靴のかかとの減りが外側が減るんですよね…。脚の人がなるみたいでもう!どっちなのみたいな。http://www.balloonexcelsior.co... ポスターコンペティションでは当研究室の深見が3位に選ばれ、その賞として諸橋先生から自記筆サイン入り「国家の品格」をいただきました。品のある研究をするためにも必ず読ませていただこうと思いますこうしてあっという間に1日は過ぎ、夜遅くになると噂に聞いていた自由討論会が始まりました。1日目は場所がタタミではなかったので皆椅子に座っていたのですが、諸橋先生が入ってこられて「靴を脱いで床で話そう」との一声があってからは靴を脱ぎ、床の上で輪になって話をすることになりました。化粧 ポーチ トリーバーチプレーヤー時代に自分が求めていたデバイスがあったけど、理想とはちょっと違ったんだ。それを具現化させるために開発に携わるようになったんだスポーン:スポーツが好きだからかな?でも、今年の夏はハンバーガーを食べ過ぎてちょっとヤバいかもしれない(笑)ヒートン:プレーヤー時代は1日15時間をゲームに費やしていたんだけど、リフレッシュのために体を動かすようにしたのがきっかけかな?身体はもちろん、メンタル面でもリフレッシュできるようになったのは良かったよ。重量挙げとかが好きだねビンセント:私は(ゲームだけではなく)筋トレもしろと指示してるよ(笑)スポーン:最近はサボりすぎてたんで、スウェーデンに戻ったらハンバーガーぶんだけ運動しないとね(笑)スポーン:1000dpiでポーリングレートは500Hz、ウィンドウズのマウス設定は左から3つ目。http://www.balloonexcelsior.co... 中〔成分〕テルビナフィン塩酸塩〔分量〕〔はたらき〕白癬菌を殺菌します。〔成分〕リドカイン〔分量〕〔はたらき〕患部のかゆみ・痛みを一時的にしずめます。〔成分〕グリチルリチン酸二カリウム〔分量〕〔はたらき〕患部の炎症を改善します。
キッズシューズ 人気寒くなるにつれて販売毎数は伸び続けていて、予想以上の効果が得られています。」と担当者は語る。11月21日からはインターネット上での販売に加え、テレビショッピングでも販売開始。http://www.sunguard.com/Templa... お好きなデザインの靴を制作して頂きます。この他、外反母趾や偏平足、疲れやすい足に効果的なインソールも学べます。続きはコチラ受350000円(一括)他30000円(材料費・全3足分)。モンスターケーブル イヤホン スポーツ爆弾が炸裂し、病気が命を脅かし、犯罪や不道徳、家庭の崩壊によって多くの人々が平和を求めてうごめいている今、神様は平和を作り出す人々を世に送り出すために日夜働き続けておられるのです。それは、あなたの平和の為であり、隣人の平和のためです。池宮城義一。http://www.rockymtnbiodiesel.c... 腕時計の王様ロレックス。圧倒的な存在感の腕時計は、まさに一生ものの宝物。そんな宝物を彼氏の誕生日プレゼントに自分とともに一生の相棒として贈ってはどうでしょう。
nike モアアップテンポ香港潮ママXuHaoYingトレンドでオフに設定共有プラットフォームの靴は激化。アグ ブーツファン冰冰、セシリア "あなたをコントロールしている。当然のことながら、この暑い単一製品を見逃すことはありません!しかし、あなたは健康上のリスクは何ですかプラットホームの靴を知っていますか?何がルールに従う必要があります。http://www.sunguard.com/Templa... 転機は米国でゴルフ留学中の年。ある日の散歩中、山で大きな牡鹿と出会った「戦闘能力の違いを感じて本能的に殺されると思い、逃げることもできず立ち尽くすのみ。結果的に無事でしたが、その後の人生について考えさせられましたね」。バスケット シューズ ナイキ 新作この2本ラインの誕生によりブランド・イメージは更に強烈になりました「SANGER」の素材提案モデルです。アッパーにはフルタンニンなめしのステアレザーを使用しています。染色したレザーをオイルを加えたドラムでスチームをかけながら回すことで、レザーの自然なシボ感・濃淡を出しています。http://www.rockymtnbiodiesel.c... ワインレッドの色がが鮮やかなこの靴は、ヨネックスの研究の結晶である「パワークッション」といわれるソールを採用しています。パワークッションは、「高い衝撃吸収性」で足首にかかる衝撃を吸収して、負担を軽減してくれます。また、通常のウレタンのソールのおよそ分のの軽さのため、靴自体が非常に軽いですお客様からはよく「ヨネックスの靴を履くと、ほかに戻れなくなる」というお声をいただきます。

Avatar

justin bieber is sexy do you do weed.why should a famous person like him get caught up in that.don't do it if you are.qiut now because my mom did it and now i can't see her because that took over her body now she's made of nothing.

Avatar

I would have pounched kevin Garnett out. that was dsrespectful to say.

Avatar

big difference between "smells like" and "tastes like." The latter is what Garnett is supposed to have said.