Chris Brown SLAMS Drake in New Song, "I Don't Like"

by at . Comments

Whoever started the Chris Brown-Drake fight at a New York nightclub two weeks ago, the former is dissing the latter hard in a new remixed track, "I Don't Like."

In the remix, which also features The Game, Brown undeniably rips his adversary and references the W.i.P. nightclub brawl between their posses in June.

Here's the Drake diss song, with the lyrics below:

"Ah fu*k ni**a, that's that sh*t I don't like / They throwin' bottles, I'm throwin' models just 'cause I give a bi*ch long pipe," raps Team Breezy's idol.

"I be singin', he be singin', so it's on, fight / But hold up, I ain't give a ni**a no green light / This head up, my bread up, one on one, what you scared, bruh?"

"Matter fact, take care bruh, you a pu**y ni**a / My ni**a Tunechi, yeah that ni**a nice / Shout out to Nicki, man, that ass tight / Them eyebrows, man, them sh*ts is yikes."

"OVO, you overdosed, screamin' YOLO no, I live twice."

Take Care, of course, is the name of Drake's most recent album. Tunechi refers to Lil Wayne and Nicki to Nicki Minaj, whose ass is apparently tight.

Drake, your move bruh.

 

Tags: , , ,
Like Us On Facebook

More From The Hollywood Gossip

Ti-talks-iggy-azalea-rumors

T.I. Denies Writing Iggy Azalea's Raps

Many have suggested that T.I. ghostwrites for Iggy Azalea. Tip addressed those claims in a recent interview.
Nicki-minaj-single-photo

Nicki Minaj, Bare Booty Promote New Single

Nicki Minaj and her large, bare booty are here to promote the singer's latest single. Check out the cover art!
Justin-bieber-new-song-teases

Justin Bieber Drops 15-Second Samples of New Songs: LISTEN NOW!

Justin Bieber has release a lot of new music. Sit back and enjoy the compilation here.
Pharrell-williams-ft-miley-cyrus-come-get-it-bae

Miley Cyrus, Pharrell Drop "Come Get It Bae" Music Video: First Look!

It's Miley Cyrus! It's Pharrell Williams! Check out the music video here for "Come Get It Bae."

Avatar

#TeamOVO , ilove you drake (:

Avatar

Whatever chris brown. His eyesbrows are hot. you is not.

Avatar

Drake. Is a dick nd fuck him nd his fans,gayish behaviour throwing bottles lyk rlly !?neh dude grow up nd act ur age nt ur shoe size,drake. Sh*t is such so cold looser hu eat ada nigga'z women,dude get a lyf nd a women bt mstly stick 2 ha nd stop being a pussy fytng ova sme1 hu doesn't care on loosing,wat ur pro isn't nicki good enough wit ha big puss ass...u rap lyk a dog,hate u---TeamBreezy all da way LUV U BREEZY!!!!

Avatar

Drake is a BITCH ASS NIGGA , FUKC DRAKE and hiss fanss & thatss on everythiing i lovee thaat nigga a weiney throwing bottles and shit #Drakee&HisFanssSWERVE .

Avatar

chris drake shit...WTF?....chris is acting lyk a sweet dick sucker rght nw!

Avatar

Yehh brezzy rip that...But he still aint fucking with Drake though, Drake to max right here OVO In this bitchhhh Repping Tennessee to the fullest!! Memphis tn, Chattanooga,tn.. we in this bitchhh lol

Avatar

Chris brown is shit. Drake cant be fucked to even bother about this beef. weezy dont give a shit about chris, why would the head of young money choose a skinny pussy boy over his best mate (drake) nicki minaj would rather ride drakes big man than chris,s lil pecker

Avatar
@ young hellz

Drake is sh*t...dis nigga nids 2 get a lyf nd a women nd stick 2 ha,throwng bottles rlly datx jst gay nd it shws hs nthng bt a looser,eatng ada nigga'z gals plzzz get ur own if shez nt gud enough dn dig harder...ow nd besides instead of fightng breezy y dnt u du smThng 4 ur health lyk exicersing nd gtng urclf fit healthy nd try 2 hv 6pack

Avatar

Damn df all yall hatin for Team Br33y f wat they Say Cuz they hater.! Frfr Doe

Avatar

Man get off bbruh ish frfr doe.

Avatar

team brezzy he went ham i like that nigga