Miley Cyrus at 19th Birthday Party: I'm a Stoner!

by at .

Weed the lips of Miley Cyrus: this singer really enjoys smoking pot.

Tags: ,

From Around the Web

    More From The Hollywood Gossip

    Emma-appleton-picture

    Emma Appleton: Terry Richardson Offered Vogue Photo Shoot if He Could F--k Me!

    Model Emma Appleton said notorious fashion photographer Terry Richardson offered a Vogue photo shoot if she'd let him have sex with her.
    Lindsay-lohan-cries-reflects

    Lindsay Lohan Miscarriage Revealed on Reality Show Finale: Who Got Her Pregnant?!

    Lindsay Lohan revealed Sunday that during a break in the filming for her reality show on OWN, she had a miscarriage.
    Miley-cyrus-to-tabloids-stfu

    Miley Cyrus in the Hospital: All Quacked Up!

    Miley Cyrus remains in the hospital. But she's trying to make the best of it.
    Snoop-dogg-on-420

    4/20: Celebrity Stoners Who Love the Laughing Grass

    It's 4/20. Here are 20 celebrity stoners who love to smoke weed and don't care who knows it!

    32 Comments New Comment Subscribe

    Avatar

    Your totally right shes stupid she needs 2 grow up i just wish they would take her out as an actress cuz i think she doesnt have talent n i also think shes not even hot.

    Avatar

    i love u

    Avatar

    hi miley,
    its me again and i am 11 and i know u r really busy ,but pls accept ur fan no 1's only request:pls call me on this no.9454109002 or please mail me ur email id .i really want to meet u . u r like my half life .please please . i guess i would not be able to sleep for coming 3 or more days cause i will be dying to see your reply please call me or atleast mail ur e mail id.bye i love u dearly

    Avatar

    What about Wiz Khalifa? He's a stoner too and still deals with all that touring, recording stuff. Being a stoner is nothing to be ashamed off.

    Avatar

    Hi miley!
    I'M SANDRA, FROM THE PHILIPPINES.I LOVE YOU AND I DON'T CARE WHAT THE OTHERS ARE SAYING.JUST CONTINUE BEING YOURSELF IF THAT'S WHAT MAKES YOU HAPPY.I HOPE YOU'LL COME BACK HERE N THE PHIL. 'CAUSE I WAS NOT ABLE TO WATCH YOUR CONCERT=(. i'M A BIG FAN OF YOURS 'CAUSE YOUR THE BEST!
    i HOPE TO SEE YOU IN PERSON.....

    Avatar

    C'mon. She's just joking. I LOVE MILEY!

    Avatar

    Like many of the top comments, I believe Miley's just joking around. Let her have fun! A Bob Marley cake! LOL! I love her!

    Avatar

    pppft who gives a damn, shes earned the right to get a little fucked. c'mon, its not as if your gona go through life perfect is it? plus, pots so shit she'll get bored eventually.

    PS/ a stoner is someone who smokes weed usually as a recreationial thing in groups (gatherings ect) and yes, they will openly say their a 'stoner' because for them its not an adiction.

    Avatar

    Hi,miley my name is manish from India,i am your big fan,and i think that i am your fan no.1,i want to meet you but i dont have your mob.no. E-mail or your address, coz i want to do friendship with you,so if you had time please contact me soon on my no.9412364066,and miley you know what it doesn't matter for me that what other people's think about you. Call me soon! €Ok bye mile$

    Avatar

    Weed is fuckin awesome idk y every1 is makin such a big deal about it u have ur life n she has hers.so live it a fuk alone dam




    You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register