Avatar
Dwayne Johnson, Lauren Hashian

I can't believe after that very public, video of Lh rejecting dj, he hasn't made a public statement they're not together anymore.

Avatar
Dwayne Johnson, Lauren Hashian

I wanted a im in love kiss. If their realtionship is all that n his family cheers for it, you would think they are in love but it doesn't. His love for his daughter is evident, she had no problem hugging her father. But dwayne just slobber LH like she was a little kid

Politicallyincorrect

Every single one of these people advocate against democracy. They prefer to be ruled by unelected politicians with an agenda instead of a free society where the votes of the people rule. I'm not anti gay anything. Id vote for civil unions. However, the breathtaking ignorance of what happened politically in this country between this ruling and Obamacare is astounding.

Avatar
Dwayne Johnson, Lauren Hashian

LH did crap on DJ by not kissing him. Trying to prove he's her beeyotch .

Avatar
@ Guest

He is lol and deb thinks he's a great guy, but if dj let's lh make him her beeyotch then he'd not a great guy LMBO a groupie mistress made the man her beeyotch LOL LOL

Avatar
@ Guest

"LMBO a groupie mistress made the man her beeyotch" That is funny
Cause it is true
Lmbo

Avatar
@ Guest

Yep, that's it.

Avatar

She looks more like a tranny than ever and those lips look like a prolapse

Avatar
Dwayne Johnson, Lauren Hashian

Don't think the "diss kiss" was planned and if it was it was something she staged towards him solely for his/her benefit . How would that increase his ratings ? What would be the point ?! She is not on the show . Lh is more than likely just genrating buzz for herself to keep her name in the mix . She loves the attention she gets from being the rocks woman especially in her own backyard .

Avatar
@ Guest

AGREED !!

Avatar
@ Guest

I agree with you too. She likes the attention. If she had just kissed him no one would have thought about her again but to diss him publicly given how much the crowd was cheering for him definitely creates a buzz. Particularly in an arena like that and especially if they were being viewed on a jumbotron. That means that everyone saw it and that was her intention. To show everyone that she doesn't need him. I'm telling you that girl is a cold hearted snake.

Avatar
Dwayne Johnson, Lauren Hashian

Lol women in Japan like this gorilla and probably better then DJ http://www.cnn.com/2015/06/26/...

Avatar
Dwayne Johnson, Lauren Hashian

I'm confused. Why is Dwayne with someone like Lauren, who won't even kiss him? instead of someone like deb who only wants the best for him? He really does need a therapist.

Avatar
Dwayne Johnson, Lauren Hashian

first time I find a blog with 51,700 comments posted by the same person, using different names and most of all about the most boring couple in the world. they are 9 years together, it's like you would be curious about your parents relationship lmao biaaaatchhh

Avatar
@ Guest

Thanks Lauren , now we know !

Avatar

now it';s my first choice thehollywoodgossip < I'm making over $7k a month working part time. I kept hearing other people tell me how much money they can make away online so I decided to look into it. Welldone, it was a all true and has totally changed my life. This is what I do, > Find Here