70 Comments New Comment Subscribe

Avatar

Man this shit ov beefn aint makn astandin reason, jus keep d music nd bussines runnin 2 none limit

Avatar

I know lil wayne ain't trying 2 stop nobody! Them crips had his ass running!

Avatar

@yung_trizzy what? First of all I couldn't read shit you said second of all this is the internet stop acting hard dude. Meet me in Miami LOL what are you going to do? Bite his face off?

Avatar

I cant understand any of you ignorant ass people. Use a spell check. It doesn't matter if Drake is from Canada he's making money. It doesn't matter if Chris brown has a bigger fan base. Doesn't mean he can fight (a dude) And win. Meek sucks too. Rhymes and raps aren't going to count for shit in a fight. A friend isn't a friend if he hasn't kicked your ass or vice versa. Let them fight, then eventually the beef will be gone. Its stupid that people think. Oh his fan base is bigger and he's Canadian so his ass is going to be beat. And for you non spellers. His fan bas is biggur nd he Canadian he gon get his ass beet. Sorry I can't spell as stupid as the rest of you :)

Avatar

xup y all dis beéf wen dat so-call fakeazz bitch rihana is rigth nw suckin anoda nigga dick, u guys are grown up, stop all dis shit n make mo money, 4 lil wayne dat aint d rite way 2 end beef, y didnt he ask nicki 2 end wif lil kim...

Avatar

I just lost all respect for Wayne , he need to stay the hell out of it & Drake can gone somewhere with the tryna be hard shit , sit ya Canadian ass down somewhere cause Breezy is THAT GUY ... i see you aint been around him every since ... exactly thats what i thought . who throws a bottle then runs ? but you "suppose to be a thug" get outta here . yall fighting over Rihanna that hoe aint shit, find yall a girl thats gone make yall happy , fuck her cause why yall beefing , she sitting back enjoying this shit so Drake you can back tf off cause Chris had her first .

Avatar

stupse dis is real bullshyt no matter wat niggas gonna be niggas. be time yuh kno it they'll be boys again. no need for dis shyt around dis time man

Avatar

Fuck drake

Avatar

To my brothers Drake and Chris Brown, in the bible it states....Love yor neighbour as you would love yourself.....so in order for you to enter into the kingdom of heaven,you should let bygones b bygones and 4giv each other, just ask urself what would Jesus do?

Avatar

I lOVE CHRIS BROWN IM HIS BIGGEST FAN AND I DNT BLAME CHRIS BROWN 4 ALL DIS I CNT BELIEVE EVERYBODY IS AGAINST HIM




You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register