Nicki Minaj Releases Official Music Video for "Starships"

by at . Comments

First, Sophia Grace & Rosie. Now, Nicki Minaj.

Just a couple days after the cutest girls ever performed this artist's smash, "Starships," on Ellen, Nicki herself has come out with the official music video for this single.

How does it compare to simply sitting back and watching Sophia Grace & Rosie? Decide for yourself:

Minaj, who is also not surprisingly back on Twitter, also says she'll release a second video - and you might be in it!

“All that fans that were in Times Square [for my surprise Nokia concert] will get to be in the video, which is gonna be super exciting for them to see themselves,” she told MTV News. “I’m actually really interested in seeing it. I didn’t really know how they were going to make it all happen.”

Tags: ,
Avatar

I love dis video.

Avatar

This video is a shit :-(

Avatar

This vid is shit who wants to watch it :-(

Avatar

Zune and iPod: Most people coprame the Zune to the Touch, but after seeing how slim and surprisingly small and light it is, I consider it to be a rather unique hybrid that combines qualities of both the Touch and the Nano. It's very colorful and lovely OLED screen is slightly smaller than the touch screen, but the player itself feels quite a bit smaller and lighter. It weighs about 2/3 as much, and is noticeably smaller in width and height, while being just a hair thicker.

Avatar

wow her hips and her ass look so wierd lol i bet she got some plastic surgery gosh i love her but she just look stupid with tiny waist and huge hips lol xox lo

Avatar

Thats sooo crappy :/

Avatar

Tanks you nicki minaj

Nicki Minaj Biography

Drake and Nicki Minaj Nicki Minaj rose to fame in 2010. The Trinidad and Tobago native released the album "Pink Friday" in November of 2010 and watched as it... More »
Born
Birthplace
Trinidad and Tobago
Full Name
Onika Tanya Maraj
× Close Ad