Lindsay Lohan Gives Playboy the Vadge of Courage

by at . Comments

Lindsay Lohan hasn't committed seriously to anything in years, but maybe she's maturing - girl ain't messing around when it comes to her Playboy spread.

The troubled actress is gonna be baring all ... we're talking full frontal and rear Lindsay Lohan nude action, plus no-holds-barred shots of you-know-where.

We're talking straight vagina people.

Well, mostly straight ... right Sam?!

Lindsay Lohan Side Boob

TMZ first reported that Lohan's Playboy spread would feature "the holy trifecta" of nudity, or as one source close to Playboy put it, "boobs, ass, and vag."

Not that she won't be compensated well for it. Lindsay recently cleared almost a million dollars with the magazine for a full pictorial in the coming months.

Yesterday, she finally wrapped a titillating four-day shoot.

Reports circulated Lindsay would pull one of those lame "semi-nude" deals - all side boob, covered by sheets, a.k.a. the Heidi Montag shoot. No way man.

The Lindsay Lohan photos will be "tastefully done," but she's still going balls out. Lohan's bust could be Playboy's biggest ... or a much-needed fiscal jolt.

What do you think about Lindsay Lohan nude?

 

Tags:
Like Us On Facebook

More From The Hollywood Gossip

Lindsay-lohan-side-boob-photo

Lindsay Lohan Side Boob Photo Will Make You Question Everything You Believe In

Lindsay Lohan showed off some side boob in Ibiza. As you may have guessed, it's not pretty.
Lindsay-lohan-in-ibiza

Lindsay Lohan Gets Paid For Mall Appearance, Blows All the Cash Partying in Ibiza

Lindsay Lohan recently got paid for a mall appearance in Austria. She quickly jetted to Ibiza and blew all the cash.
Justin-bieber-shirtless-selfie

27 Topless Stars on Instagram: Half Off Birthday Suits Here!

These 27 stars have posted topless on Instagram. There's something here for men AND women!
Lindsay-lohan-cleavage-image

Lindsay Lohan Shows Cleavage, Desperation on Instagram

Lindsay Lohan is taking selfies in Europe. To her credit, she certainly knows her best angles.

Avatar

I'd plow ol meth mouth for 2 million. What a skank. I'd no longer eat the peanuts out of her shit. Well, maybe a cashew. I'd rather beat off to a fully clothed midget in stilletos

Avatar

First of all, ew.. Second of all, ew.. Yeah, No!! Maybe back in her "Mean Girls" days but not now, she looks so bad in the face, I dont even wanna know what everything else is like.. Oh gosh, ew!!

Avatar

OLD hugh must be scrapping the bottom of the barrel to ask her to pose...is there a shortage of prostitutes?? i mean they prob do a better job than lindsay lowhand.

Avatar

Actually John E., when Lindsay was with Sam she stayed fairly clean. It says this in several tabloids, and even on her bio on this site. I don't agree with homosexuality, but don't blame Sam for something she didn't do.

John-e

Now you can tell what the damn crack and coke did to her.Her damn ore girlfriend SAM did this to her .I hope they are all happy.She used to be a very pretty girl at one time too.

Avatar

that poor freckled face

Avatar

EWWWW who wants to see a washed up crack whore in playboy? No amount of airbrushing could EVER make her look good!

Avatar

Haha that pic is deff not photoshopped lol... She really is this ugly and old looking. Ps. Anyone who buys this spread is disgusting... I bet Betty Whites vag looks better than LiLos! Sick! No one wants to see your used and a used bells and flaps put some panties on!

Avatar

Lindsay Lohan Posing Playboy Magazine, New shooting Hot Pictures leaked here http://su.pr/5RcZf4

Avatar

They better have plenty of experts on hand to "fix" the pictures. That girl is as saggy and wrinkled as an 80 year old.