23 Comments New Comment Subscribe

Avatar

@ Free Britney,

Continued appreciation for the "get this look photos."

Avatar

Shut the Eff Up, Trump! Obama is extremely intelligent as said by Bill Gates....you are fluke billionaire!

Avatar

"I heard he was a terrible student, terrible. How does a bad student go to Columbia and then Harvard?"

The same way an idiot gets to become a wealthy millionaire in the U.S today. It's all about having been part of the 5% richest of America for the last 30 years. Their income and wealth has exploded. I mean look at the statistics for crying out loud!!
Or won't they show those....???

Avatar

"how often do you wipe your ass obama? hey obama how big is your penis? i heard you jack off to lesbian porn obama" seriously wtf is wrong with this trump clown? is he that intent on learning every single detail of obamas life? i think trump might have a crush on him or something cuz this guy is obsessed. in some states birth certificates are called certificate of live birth, seriously look it up. mine is my legal original copy from california even & it says certificae of live birth. obama isnt showing it again cuz he already has! i wish we had a competent president too but trump needs to stop with all this stupidity...

Avatar

If he keeps actin like this all his fake is gonna fall off. Stop the hihglits granpa!

Avatar

Seriously this old goat needs to get a life. What's his probleme aren't u worried about the economy? Why don't you shut ur stinking mouth and do somthing about it.it will be a grave mistake if this old hagg is elected president.how is this old fool gonna relate to people when his got them phobia.he is in an occult society that's why he can't shake peoples hands. Now he claims to knw how to run the affairs of the country better.I pray for y'all who support him

Avatar

What a leader trump would make, it's ok as an american to attack The Commander in Chief, it's ok to be morally superior, I remember when he took him wife and kids to Aspen for a ski trip and also brought Marla his lover. It's ok to be a business guru, just file for bankruptcy in 1991,92,04 and 09. We don't have to worry were he was born because as far as I know ducks are hatched.

Avatar

Don't know what the GOP would do if it came down to Palin vs. Trump. I'm guessing hair and boobs would become a factor then.

Avatar

Seriously, Trump needs to just shut the hell up. He's such an idiot.
I am so glad that if he gets voted President that I will be living in another country! God Bless Being In the Military!!!

Avatar

Hmmm whats next? Trumps next platform " I heard obama has a small penis, why won't he expose himself to the American people, what's he hiding?" Trump needs to shut up. If he had anything important to say he wouldn't be slinging mud. He knows that he can't run on his own merits.




You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register