Miley Cyrus: All About Love, Britney Spears Comparisons

by at . Comments

In her feud with Perez Hilton, we became sick to our stomach actually defending Miley Cyrus and referring to her as "mature."

Now, though, things are back to normal for THG: the self-absorbed singer has gone out and made us nauseous for reasons based around her obnoxious personality.

Asked about her new tattoo, Miley explained to E! News:

There's so much negativity in the world and what you only need to hear is all the love. People try to say to me, ‘I just heard someone say this or that about you,' and I just ignore it because it's irrelevant. Love is what makes the world go around, and that's all we need to focus on.

Wow, what an inspiration! In case that overwrought quote isn't enough to make you lose your lunch, don't worry: there's more!

Below, Miley compares herself to Britney Spears and doesn't let two syllables go by without uttering some some hollow cliche she likely read off a Hallmark card five minutes before the interview was taped:

Tags:
Avatar

@hollywood
welllll its a good thing im a girl, and im straight.
so have fun with whoevers girlfriend you got, i bet shes a skank like miley.
hahahaa:]

Avatar

@Icyslushy:(now I'm thinking---'Brainless Banana' is more your flavor) and,if you really "couldn't give a shit"---you wouldn't reply here. Also,that's the beauty of it---a half-wit little LOP like you could NEVER EVER Bring someone as AWESOME as Miley---Down. Ever...However---Thanks ever so much for brightening my day with laughter by even thinking that you could(Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha!) OMG---That felt Goooooooddd!) 'Preciate it much,'slush'---But I gotta go. Later,hater; Hollywood---out!

Icyslushy

@Hollywood: Hmm that's a good point you've made. But sadly i won't give any shit about it. From now on, you continue to defend Miley, I, on the other hand, will continue to bring Miley down. Yay, double yay, triple yay. Whee.

Icyslushy

@blaize: I've never said anything about girls showing their sexuality is wrong. The point is, if you want to get to the top, it doesn't mean you gotta wear slutty stuff and do slutty moves. @Hollywood: Sure, you can comment and continue to DEFEND your Miley, i wouldn't give any shit about it. I can also continue to speak my mind too. Yeah you can encourage Miley to do what she wants, but if 10 years down the road, girls everywhere are becoming slutty, oh don't blame me, blame on yourself and Miley. No offense though. And yeah in my opinion, Selena has already reached the sexiness and maturity to do even better than Miley. If you think the only way to get to fame, is to get more controversial photos of Miley and doing all those stuff that i wouldn't really care, oh i'm sorry i think that's wrong. Cause i can see that Selena has gotten her own fans without really creating many people to hate her or whatever.

Avatar

lmao.
[V]this bitch cracks me upp.

Avatar

i file you under the people that need to shut the fuck up, hollywood.
dont worry, youre not alone, miley is in there too.
:]

Avatar

@icyslushy: Wow, you're only 14 and already you think it's wrong for girls to show their sexuality.

Avatar

"Are you one of Hitler's best?" Hollywood... I'm not going to advise that you shut up as well. Yours is a flavor of idiocy that is far too hilarious too pass up. So no. Keep going. Keep defending your little 17-year-old mistake and referring to me as a Nazi. It's priceless.

Icyslushy

@Hollywood: Hmm, Miley sounds really different singing live and those in videos. If you think that she's good, so be it. I won't argue with you anyway. Cause it's just plain useless. You just don't understand why i hate her. You plainly think that i'm bullshitting here, talking crap and we are contributing your so called "mouth pollution". Well if you think that's the case, let it be. I can tell you between Miley Cyrus, Demi Lovato, Selena Gomez, Selena is the best. These 3 are 17, but Miley stands out as a whore. Selena is 17, but she can actually do videos without showing off her boobs, her bra, everywhere. Selena still have fans, and still emerge as a star, a big celebrity. If Selena can do all these without showing off her body, i still say Miley has a problem in her brain. Oh yeah, if you are a Miley fan, wow. That's sad for you. Icyslushy has an important meaning for me, as for you, Hollywood, well i guess you are worse than Hollywood. No offense taken. :)

Avatar

@hollywood:
yeah youre right, miley can perform live and sing her songs...
not well, but she can.
shes got the manliest voice everrrrr.
stfu hollywood, youre long rants responding to EVERY SINGLE PERSON are fucking boring and no one caressss.

Miley Cyrus Biography

Miley Cyrus Hair Miley Cyrus has evolved tremendously over the years. Initially known for portraying Hannah Montana, the singer/actress made an effort to... More »
Born
Birthplace
Franklin, Tennessee
Full Name
Destiny Hope Cyrus

Miley Cyrus Quotes

Thank you guys for all your support. Without you, none of this would be possible. I love every one of you and I could not be more appreciative. God bless you.

Miley Cyrus [at a concert, soon after photo scandal broke]

I have let myself down. I will learn from my mistakes and trust my support team. My family and my faith will guide me through my life's journey.

Miley Cyrus [on lewd photos]