40 Comments New Comment Subscribe

Robsessed

I;'m sure they would of been better if they were more artistic rather than... creepy

Avatar

Are some of you people fu**king serious , Its a pregnant girl, There are far much worst things going on in this world than worrying about someones Belly, Geez the girl is young, and she is happy. It's sooo many people out here who can't even have kids. Think about that. Let her have fun , as long as she's not standing in the middle of your living room blocking your t.v then whats the big deal.Thats whats wrong with people. we r taught to hide if we are pregnant or a bit overweight. Yea im not saying if u weigh 6oo pounds you should do a photo shoot, but she looks good pregnant or not.Think positive people..Negativity gets u no where.

Avatar

yeah this is not hot

Avatar

OMG!!! Females are so unsupportive... but i guess its all jealousy Kendra looks great and all u hater envy her cuz during ur pregnancy u looked like a whalelephant lmao. I luv Kendra and you obviousl do to or you wouldnt have wasted your time posting, or watching her show haha u caught!

Avatar

These pics of Kendra are Great. She really took care of herself. A beautiful time in a woman's life and she make's it look even better. You go Girl..

Avatar

I can"t judge, only GOD can.

Avatar

A pregnant mudshark with fake boobs, an irritating laugh and an empty shell for a head I find disgusting. Her brother walked her down the marriage aisle to his new footballer 'bro. What trash!

Avatar

please come on the pictures with her belly open are totally photoshoped you never look like that when your pregnant and going from really skinny to not so big is not so true you get fat every where when you get pregnant i did that is just the way it is.and she is just bragging to have every girl in the world to have a baby and how much fun it is to be pregnant she is glamorizing it and that is bull crap and pathetic might i say

Avatar

she looks beautiful! there is something very special and beautiful about a women with child. She should'nt be afraid to show her tummy, after all becoming a mother is one of the best times in a womens life. Leave her alone.

Avatar

Yes but I don't think Demi Moore talked openly about her sex life and how her man still knows how to please her, even if she tires easily.
I don't even think Miss Britney Spears dropped bombs like that.




You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register