Eminem Offers Very Half-Hearted Apology to Nick Cannon

by at . Comments

On second thought, even Eminem admits he may have made a mistake when he referred to Mariah Carey as a "whore" in the single "Bagpipes from Baghdad."

Following a challenge thrown down by Carey's husband, Nick Cannon, Eminem told British DJ Tim Westwood:

With the song “Bagpipes From Baghdad,” there’s a line on there, I mean, I kinda spazzed out on that record but I guess I spazzed out on every record. There’s a line on there that was a little harsh, you know, it’s a harsh line… but you know man, the way I look at it, I said it, I had no idea he was going to take it like he took it.

I had no idea Nick Cannon was gonna start wildin’ out on me. No pun intended. I heard about some of the things he was saying, I didn’t read his blog or anything. It is what it is, he’s supposed to defend his wife. I expected him to do that. But at the end of the day, it’s a line I said, but I meant to say is I wish them the best.

Tags: ,
Avatar

go to youtube and listen to the warning
now thats some bad a$$ shizz

Avatar

fuk eminem fuking fag suk my big fat dik bitch mariah we luv u keep on marshall u a grown ass man fukin mixed homo u blowin minds cock sucker dik head fuk all mc haters bitch asses

Avatar

eminems a damn looser dat warning shit wouldnt scared dat man would of died and yall gotta understand hes grown if my ex denied being with me o well she hurt me but get da fuk outta here i know she was single wen he sayed he bagged ha he messed up wen he gave da date and time he was wit ha cause i searched ha up and it was the same date she was on da fukin stage and think bout it mariah aint no whore and knowing him why didnt he show da pic yet because its not true&i hope wat i say gets airred so he hEARS

Avatar

mariah should diss marshall again she beat him by far da endin was wild i was hopin he'd died or sumding lmao mariah i fukin luv u nick keep it comin em like my ballz and apology sounds way ova gud

Avatar

Em owned them all, nick & mc shut up, they are nothing.
The warning shows it all. Btw, this news is fake Em never appologized lol

Avatar

"Eminem cant make a better song without the words fuck, fuck and fuck..." Thought the following might be two decent examples. The first one is nice and mellow, the second one has a faster tempo... Eminem - Infinite
http://www.youtube.com/watch?v... Eminem - Biterphobia
http://www.youtube.com/watch?v...

Avatar

Eminem is just a desperate guy trying to get attention...
Nick's reaction was a normal initial reaction of a husband whose wife was called a whore...
but there's no taking back... Eminem cant make a better song without the words fuck, fuck and fuck... on the other hand, Obsessed was not the best song but sure is a classy and witty way to give the loser the attention he wanted

Avatar

to the first post,
how in the world can you say he is talentless ?????
I mean seriously u may not like what he raps about or even rap or hiphop in general. But !! if you know anyyyything about hiphop you will see the talent and its beyond that .. the guy is a lyrical genius.. his wordplay and rhyming is untouchable! I sound like a huge eminem fan no?
but I am also a huge hiphop fan and let me tell you this last album just made hiphop come back to life.. cause hiphop was deadddd
Yes he has some crazy topics and bashes on celebrities but thats eminem. But at the end of the day no one can rap or even compare to his skills. Just go check out the billboards and you will see eminem #1 next week after a week of sales have gone by which he already sold about 600,000 copies.. IMAGINE IF HE WAS GOOD !!! lol..
search for eminem - my darling and tell me who can make a song like that... hes a mastermind

Avatar

AWESOME NEW CD BTW!!!!

Avatar

EMINEM ROCKS!!!! HIS CD ROCKS!!!! IM HAPPY NICK CANNON HELPED PROMOTE EM'S CD- EM SHOULDNTVE SAID HE WAS SORRY- HE NEVER HAS BEFORE ABOUT ANYTHING ELSE-

Eminem Biography

Eminem Mug Shot Eminem, the 8 Mile star can really rap - and get divorced from the same woman multiple times. But we think he's as talented as it gets. More »
Full Name
Eminem
× Close Ad