Avatar

and BTW britney doesnt talk like that sheesh give it a rest theres gonna be a comeback. oh and preston and jaydens teeth were a little grey but they're going to get them fixed b/c they werent being taught the right way how to brush their teeth
BUT BRITNEYS GETTING IT TOGETHER

Avatar

yay first to comment!
Anyways, britney spears is coming back shes being good again according to magazines.And shes getting herself together (hopefully)
I CANT WAIT TILL SHE REDEEMS HERSELF

Britney Spears Biography

Britney Spears: Harper's Bazaar Style Wow. Britney Spears is ... just.... OMG. Wow. Just wow. With this girl, that's about all we can say at this point. Once the biggest... More »
Born
Birthplace
Kentwood, Louisiana
Full Name
Britney Jean Spears

Britney Spears Quotes

I miss it here so much! I love it so much! It makes me it's kinda like bittersweet coming here because I used to live here for two years. And when I come here, it's like, man, I wish I had my apartment here still.

Britney Spears [on New York City]

MTV has long played an important role in my career. How can I not be there to kick off their 25th VMAs?

Britney Spears