Celebrity News Photographers Follow Britney to the Can

by at . Comments

We know Britney Spears is perhaps the most famous public restroom user ever - who doesn't use the can at Quizno's while celebrity news photographers crowd outside?

Yet this week, the train wreck took it a step further, not only stopping to use the toilet at a public place, but inviting a member of the celebrity gossip media into the ladies' room with her, and reportedly, asking for help procuring a tampon. Amazing.

Brit and Rugrats

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wDuredgBct8[/youtube]

Tags:
Avatar

what is her talent? can soomnee tell me plz, she cant dance nor can she sing,? her voice sounds like a man, she sucks live, yeah her music videos are not terrible but her real voice live sucks

Avatar

hahahahahahahahah. silly Britney!

Avatar

at least it means she's not pregnant again. ya gotta look at the silver lining when it comes to spears....

Avatar

Why don't people leave the poor girl alone. She obviously is having a lot of problems right now and people should let her get better

Britney Spears Biography

Britney Spears: Harper's Bazaar Style Wow. Britney Spears is ... just.... OMG. Wow. Just wow. With this girl, that's about all we can say at this point. Once the biggest... More »
Born
Birthplace
Kentwood, Louisiana
Full Name
Britney Jean Spears

Britney Spears Quotes

I miss it here so much! I love it so much! It makes me it's kinda like bittersweet coming here because I used to live here for two years. And when I come here, it's like, man, I wish I had my apartment here still.

Britney Spears [on New York City]

MTV has long played an important role in my career. How can I not be there to kick off their 25th VMAs?

Britney Spears